9.2.12

100% Beverly

Niki Smit

Beverly woont samen met haar moeder in een villa.
Ze is een echte merk fan en natuurlijk hoort daar ook modellen werk bij.
Zij zoent altijd met alle jongens die een beetje lekkere lippen en mooi blond haar hebben!

Wanneer Beverly hoort dat haar bedrijf waar zij als model werkt failliet is, vindt ze dat vreselijk! Nu heeft ze geen geld meer voor mooie kleren en andere mode- dingen. Hier moet ze natuurlijk een oplossing voor verzinnen...

Als ze een brief stuurt om een echte it-bag te winnen krijgt ze als antwoord dat ze het niet goed vinden dat ze bijvoorbeeld met allemaal jongens zoent...
Ze vragen zich af of Beverly ooit wel eens echt verliefd is geweest!?
Beverly bedenkt dat als ze nou echt verliefd wordt, ze vast die it-bag wint!
zou het haar lukken? En hoe pakt ze dat dan aan?

Dit boek is een echt meidenboek. Je leest het in een middag weg.
Dit is fijn om af en toe eens te lezen maar niet altijd!
Ik vind het erg geestig hoe je zo merkgek kunt zijn en helemaal crazy van jongens, zoenen, liefde, shoppen en andere MEIDEN-dingen.
Zelf ben ik helemaal niet zo!
Lekker knutselen, paardrijden en natuurlijk ook wel eens naar de winkels maar ja, dan hoef ik geen Louis Vuitton tas,jas,lippenstift, (eigenlijk alles)!
Serieuze boeken, daar houd ik ook van.
Ik raad dit boek zeker aan maar... voor af en toe!

Gelezen door Bente