1.2.12

Funny mijn held

Eveline van Dort

Ik vond het boek Funny Mijn held van Evelien van Dort heel erg leuk! Ik denk ook omdat ik zoveel van paarden houd. Ik vond het heel leuk omdat het over paardrijden ging, en ik heb ook nog wat nieuwe dingen geleerd over paarden (zoals de stand van zijn oren aangeeft hoe hij zich voelt). Het was niet echt heel spannend, maar wel heel leuk om het te lezen, omdat het grappig en mooi geschreven was. Ik had het gevoel dat ik helemaal in het boek was. de hoofdpersoon vond ik een heel leuk meisje. Het lijkt me, als je van paarden houdt tenminste, ook heel leuk om te lezen voor andere kinderen. Ik vond het leukste dat de zus een nieuw paard ging kopen en dat ze aan een wedstrijd gingen meedoen. eigenlijk vond ik het hele boek heel mooi. er was niks wat ik niet leuk vond.