5.4.12

Tiffany Dop (3)


Tjibbe Veldkamp


Ik heb het boek Tiffany Dop van Tjibbe Veldkamp gekozen, omdat de omslag me aansprak. Ik heb toen eerst de achterkant gelezen en het leek me gek dat je al een kind wil hebben als je 13 jaar bent. Ik was dus nieuwsgierig  waarom zij dat wilde.
Achteraf vond ik het meisje op de omslag er erg jong uit zien. Ik vond het leuk boek. Het was soms ook wel spannend, omdat Tiffany dingen doet, die ik nooit zou doen. Het is soms ook wel zielig, omdat haar moeder prostitué is en eigenlijk niet voor  Tiffany zorgt . Als Tiffany een keer een baby vasthoudt, voelt ze zich gelukkig en wil ze een kind.
Ik zou niet met Tiffany willen ruilen, ik denk ook niet dat ik zo stoer zou zijn. Ik begrijp wel dat ze zich gelukkig voelt met een kind in haar armen, dat voel ik ook als ik mijn kleine zusje vast heb.
Uiteindelijk vond ik het wel een leuk boek.

Gelezen door Rosa