24.5.12

Boy 7

Mirjam Mous


Dit boek gaat over een jongen, die als ie wakker wordt, merkt dat hij ergens in Afrika is belandt.
Hij weet niet wie die is, waar die is en nog misschien wel het belangrijkste; hoe die heet.

Mijn ogen dwaalden langs de spiegel die boven de wastafel hing. Ik ving een flits op van een jongen met blond haar dat alle kanten uit piekte. Met een schokje besefte ik dat het mijn eigen spiegelbeeld was. ‘Is er iets?’ vroeg Lara.
En of er iets was! Ik had mezelf niet herkend.

Natuurlijk gaat hij op onderzoek uit en langzaam ontdekt ie iets verschrikkelijks waar hij zeker iets aan moet doen...

Ik vind dit een Te Gek boek (met hoofdletters!). Meestal val ik niet op dit soort boeken omdat ze veel te langdradig zijn of juist veel te snel en dan begrijp ik er weer helemaal niets van! :-P     :-)
Dit boek is grappig en spannend tegelijk. Vaak hebben boeken een beetje een raar einde maar hier wordt alles helemaal duidelijk. Dit is heel knap geschreven!
Dit boek moeten jullie allemaal lezen! Een echte aanrader!

Gelezen door Bente