2.6.12

Hanna


Hallo mijn  naam is Hanna-letteke maar iedereen noemt mij Hanna.
Ik ben gek op mijn kat Vlekky ik  ben 7  jaar, bijna 8.
Samen met Vlekky en mamma woon ik in Huis ter Heide en maken we veel plezier.
Pappa woont ergens anders maar ook met hem maak ik veel plezier.

Ik  zit op de Zeister vrije school het is daar best leuk soms vind ik school ook heel saai.

Zaterdags ga ik naar turnen. Dat doe ik al heel lang, samen met nog 2 vriendinnen van school (Sterre en Veerle). 

Het leukste boek op school is Jippie komt op televisie. Ik vind het leuk omdat het spannend is. Jippie heeft een zoekclub samen met Wouter, Ries en Mo. En ze heeft een klein hondje die heet kleine Mo.  
Mijn lievelingsboeken thuis zijn boeken over Ponny fee, Jubelientje en Floddertje. Ook Karelsson van het dak is een van mijn favoriete boeken.
  
En voor de rest; ik ben super enthousiast en nieuwsgierig. En Vlekky is super ondeugend.