8.9.12

De belofte van Laban (3)

Armand Gimbrère,schrijver van:
De belofte van Laban


De Belofte van Laban gaat over Florian benett. Het boek begint op een onschuldige verjaardag, maar die sfeer verandert snel als zijn vader overlijdt aan hartproblemen. Zijn vader had nog een boodschap voor hem, die boodschap leidt florian naar een sleutel die verborgen is in hun huis. Die sleutel brengt hem in een flits naar de onzichtbare wereld, waar hij een belangrijke opdracht moet uitvoeren en heel veel nieuwe vrienden maar vooral vijanden maakt.

'Ik weet dat ik nu heel veel van je vraag, maar niemand anders dan jij kan dit voor mij doen, Florian.'

De Belofte van Laban is een leuk boek vol mysterie en spanning, het is een meeslepend avontuur dat ik na de eerste hoofdstukken het lieft in een ruk uit zou lezen! Voor mij was het enige nadeeltje dat de beschrijvingen wat aan de korte kant waren,
maar dat laat gelukkig wel veel aan je eigen fantasie over en leest lekker snel. 
Voor iedereen die geen probleem heeft met een tikkeltje fantasie is de Belofte van Laban een must! 
Gelezen door Maarten (15 jaar)