30.11.12

De bende van Gnossos (3)

 Janneke Schotveld, schrijfster van:
De bende van Gnossos

De bende van Gnossos is een boek wat je snel uit hebt, want ik spreek altijd met mezelf af wanneer ik moet stoppen met lezen, maar bij dit boek las maar door! Het was zo leuk en ik zou het wel 100 keer achter elkaar willen lezen! Ik vond de fantasie zo mooi en de tekeningen pasten daar perfect bij. Ik ga denk ik ook de andere delen lezen, hopelijk zijn ze net zo leuk!

Gelezen door Floor (11 jaar)


Ik vond het een leuk en spannend boek! De hoofdpersonen zijn Robbie, een heel rijk meisje, Raffie een hele goede vriend van Robbie. En Kokkie, de kok van Robbie en Butler de butler van Robbie.. Het verhaal gaat over de huwelijksreis van Kokkie en Butler en Robbie en Raffie mogen mee. De huwelijksreis gaat naar het eiland Gnossos, waar Kokkie een oude vaas koopt die gestolen blijkt te zijn....Het boek is dus ook best wel spannend! De tekeningen zijn erg leuk, maar wel in zwart/wit.


Gelezen door Jasmijn (11 jaar)