20.1.13

Gered door een meisje (2)

Steph Bowe, schrijfster van:
Gered door een meisje


Het boek dat ik gelezen heb heet:  Gered door een meisje.

Ik vond het boek best wel moeilijk om te begrijpen want het waren best wel moeilijke

Zinnen. Ik kan me niet inleven in de hoofdpersoon omdat het op boek meer voor ouderen kinderen geschreven was.Ik denk wel dat het echt gebeurd had kunnen zijn.

De omslag van het boek sprak me niet heel erg aan omdat er alleen opstond hoe het boek heten.Maar toen ik de achter kant las leek het me wel een heel leuk boek!



Gered door een meisje gaat erover dat een jongen in het water valt  en dan gered wordt door een meisje.Die jongen is heel erg ziek en gaat bijna dood maar hij wil nog een ding heel graag doen het meisje bedanken die hem gered heeft. Als zijn ouders dan ook nog gaan scheiden weet hij niet meer wat hij moet doen en gaat bij een vriend logeren.Maar dan ontdekt hij dat zijn vriend dat meisje kent.Wel heel goed.



Ik vond het wel een leuk boek maar ook heel moeilijk ik raad het je aan als je wat ouder bent.Want het zijn moeilijke zinnen om te begrijpen.


Gelezen door Ayla (12 jaar)