15.2.13

Even voorstellen: Dewi



Hoi, Ik ben Dewi en ik woon in Almere. Ik ben nu 14 en ik zit in de derde klas van het tweetalig gymnasium. Ik hou heel veel van tekenen, lezen, leuke dingen doen met vriendinnen, op vakantie gaan, cakejes bakken, knutselen, dat soort dingenJ. En wiskunde vind ik eigenlijk ook leuk. Ik zit op wedstrijdschaatsen en ik speel al acht jaar viool. Nu ook in een orkest! en ik heb een konijn, die heel erg oud is (bijna 12!).
En een top vijf van lievelingsboeken… ik heb zoooveel lievelingsboeken dat het niet zou weten welke er in mijn top vijf horen, maar hier zijn een er paar die ik heel leuk vind:
De Noorderlicht trilogie van Philip Pullman
De Harry Potter serie van J.K. Rowling
De Belgarion serie van David Eddings
De Orakel trilogie van Catherine Fisher
Boeken zoals ‘van Grote Beer en Orion’ van Simone Kramer, over Griekse mythen
Allemaal van die spannende fantasieboeken dus.