4.2.13

Liefde, liefde en nog eens liefde



Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Kiek. Ze is vijftien jaar oud en is enigst kind.
Haar ouders zijn gescheiden. Haar moeder heeft bijna geen contact meer met haar vader; alcoholist, en vindt het maar niks dat Kiek zoveel tijd met hem doorbrengt. Haar vader genaamd Ron, probeert van de alcohol af te komen en Kiek helpt hem daarbij. Dit loopt niet helemaal zoals ze verwacht en haar plan krijgt zo een paar onverwachte wendingen.

Maar er is nog een probleem. Met haar vriendin is ze een weddenschap aangegaan om nog dit jaar voor het eerst met iemand naar bed te gaan. Makkie denkt ze. Maar ook dit probleem blijkt weer lastiger te zijn dan ze denkt.

Dit boek was niet echt mijn smaak. Ik vond het vaak iets te traag geschreven. Ook vindt ik dat dit boek een verkeerd beeld geeft over de liefde. Er wordt ook niet duidelijk aangegeven voor wat voor leeftijd dit boek bestemd is. Dit boek is namelijk echt voor 13 jaar en ouder! Het is vanaf ongeveer 15 jaar oud. Wel vond ik het een goede titel en een vrolijke voorkant. Maar verder zou ik dit boek niet echt aanraden.

Gelezen door Bente (13 jaar)