19.2.13

Vioolmeisje (4)

Vioolmeisje
Leny van Grootel

Ik vertel over het boek viool meisje

Ik vond het een erg leuk boek, ook omdat ik zelf viool heb gespeeld.
Meestal als er 2 hoofdpersonen in komen word er vanaf een kant verteld, in viool meisje van Felix en Jenika allebei.

-Vond ik het boek saai of spannend?
Ik vond het boek niet saai, maar spannend was het ook niet.
een beetje tussen in. Maar ik had het wel in 3 dagen uit.

-Kon ik me inleven in de hoofdpersoon?
Een klein beetje, bij de meeste boeken wel meer.
Op sommige stukjes uit het boek meer dan andere.

-Zou ik willen ruilen met de hoofdpersoon?

Nee liever niet. Ze maakt namelijk heel veel mee.
Maar misschien vindt zij dat wel leuk.

-Praten de kinderen als gewone kinderen?
Een klein beetje. Wel iets volwassener Was het een leuke omslag?
Ja, het boek ziet er heel vrolijk uit.
De achterkant klopte ook.
-Vind ik dat anderen dit moeten lezen?
JA, HET IS EEN LEUK BOEK

Gelezen door Floor