19.4.13

Brainwash (2)





Carry Slee leest voor uit Brainwash


Ik heb het boek Brainwash gelezen.
Ik vond het een heel spannend boek!
Ik zou liever niet willen ruilen met de hoofdpersoon maar het zou natuurlijk altijd een keer kunnen gebeuren!
Ik vind dat het echt gebeurd kan zijn omdat ze zo praten en het heel echt verteld wordt.
Toen ik de voorkant zag dacht ik dat het boek voor wat ouderen kinderen geschreven was, maar toen ik de achter kant las dacht ik dat ik het wel kon lezen. Ik zelf vindt dat de voorkant niet echt bij het boek hoort.

Het boek Brainwash gaat over Naomi die op een dag bij haar zus Elise intrekt.
Dan ontmoet ze Jelle op wie ze meteen verliefd wordt. Gelukkig is hij ook verliefd op haar. Maar er is iets ergs gebeurd in Jelle zijn verleden! Elise leidt zelf een rustig en terug getrokken leventje. Wanneer ze promotie maakt, krijgt ze last van nachtmerries en wordt vaak hyperventilerend wakker. Vervelende en pijnlijke herinneringen komen steeds weer in haar op. Dan ontmoet ze Rafael, wat gevolgen heeft voor iedereen en alles in haar omgeving…

Ik vond het een leuk maar ook een moeilijk boek. Je moet er van houden maar ik vind wel dat je het ooit een keer gelezen moet hebben!

Gelezen door Ayla (13 jaar)