7.9.13

Even Voorstellen: Veerle





Ik ben Veerle de Wit, ik ben 10 jaar en ik woon in Amersfoort. Ik zit op de vrije school Amersfoort in de vierde klas. Ik houd van sport, daarom zit ik op hockey en ook zit ik sinds kort op schaatsen/skaten. Maar ik houd ook van muziek want ik speel dwarsfluit. Naast dwarsfluitles speel ik ook in het juniorenorkest van Amersfoort.
Maar natuurlijk houd ik ook van lezen. Hier volgt mijn top-vijf van lievelingsboeken:

-                                                        5 Hart van Inkt, geschreven door Cornelia Funke
-                                                        4 M.u.i.s, geschreven door Penny Dolan
-                                                        3 Brief voor de koning, geschreven door Tonke Dragt
-                                                        2 Smaragd, geschreven door John Stephens
-                                                        1 Het oneindige verhaal, geschreven door Michael Ende