9.11.13

De Outsiders (4)

http://www.denieuweboekerij.nl/boeken/kinderboeken/9-t-m-12-jaar/broederband-de-outsiders
John Flanagan, schrijver van:
Broederband - De outsiders

Het boek Broederband is een verhaal over Hal Mikkelson.
Deze jongen traint voor de opleiding Broederband.
Omdat zijn moeder uit een ander land komt, is hij een jongen die veel gepest wordt.

Op de broederband trainingen zijn dit jaar meer jongens dan andere jaren.
Daarom moet er een derde groep komen.
Ze noemen zich de Reigers. Deze groep heeft de minst populaire jongens.
Toch wordt het dan nog spannend wie er gaat winnen van de drie groepen
door de slimme trucs en de goede samenwerking van de Reigers en hun leider Hal.

Het was echt een tof  boek. Eigenlijk kon ik niet meer kon stoppen als mijn moeder me in de avond riep voor het eten.
En het lijkt me echt ongelofelijk gaaf om het zelf mee te kunnen maken.
Je hoort van andere kinderen soms dat het een leuk boek is, maar ik vond het echt een geweldig boek.
Ik hoop dat er nog meer kinderen van kunnen genieten net als ik.

Gelezen door Lucas (10 jaar)