24.12.13

De spionnenclub

De spionnenclub
Rebecca Stead

Een jongetje, gaat verhuizen naar een flat.
Opeens ontdekt hij een spionnenclub, met aan de leider een jongen, Kitser. Ze bespioneren een geheimzinnige man, meneer x. Maar wat moeten ze allemaal doen? En spreekt Kitser wel de waarheid?

De hoofdpersonen zijn Kitser, Snoepie, en Georges. Ik zou zelf de hoofdpersoon wel willen zijn. Omdat het lijkt me best wel cool om in een spionnenclub te zitten, en in een flat te wonen. 

Ik vind het een leuk, en een niet leuk boek.
Want bij sommige stukjes ging ik een beetje lezen maar niet echt opletten, en dacht ik echt zo van: oke, dat is vaag, maar goed. Als ik er een cijfer voor zou moeten geven, dan was dat een v/g (voldoende goed). Ik zou je het boek aanraden als je moeilijke woorden goed kan begrijpen, en van een klein beetje van spanning houd.

Gelezen door Fleur (8jaar)