21.12.13

De waanzinnige boomhut met 13 verdiepingen (2)

http://www.denieuweboekerij.nl/boeken/kinderboeken/9-t-m-12-jaar/de-waanzinnige-boomhut


Het was een erg lollig boek dat met veel humor is geschreven.De raarste dingen staan er opgeschreven.Het gaat over een reusachtige boomhut, waarin een bowlingbaan, een kamer met kussens, een doorzichtig zwembad, een reuzenkatapult, een uitkijkdek, een geheim ondergronds laboratorium, een speelkamer, een badkamer, een limonadefontein, een keuken, een hoofddek, een film en boekenkamer, een aquarium met mensen etende haaien, twee slaapkamers en een paar  slingerlianen.En dat op dertien verdiepingen! Er staan de raarste praatjes in. Gele katten met vleugels (katnaries) Reuzen gorilla’s enz. Een beetje fantasierijk dus.Ik vond het een leuk boek dat andere kinderen echt gelezen moeten hebben. Toen ik thuis kwam ben ik er meteen aan begonnen. En daar heb ik geen spijt van! Dit is allemaal misschien wel uit een duim gezogen, maar het lijkt me in werkelijkheid ook wel cool.

Gelezen door Lucas (10 jaar)