21.12.13

Jonge Vlieger

http://www.denieuweboekerij.nl/boeken/kinderboeken/9-t-m-12-jaar/jonge-vlieger
Jonge Vlieger
Ellen van Velzen

Jonge vlieger is een spannend en emotioneel boek,met veel fantasie.

'We hadden beter moeten luisteren naar wat de vliegeraars ons vertelden'
Toen ik dat las wou ik  eigenlijk al beginnen.
In het boek zit een heleboel fantasie verstopt. Ik vond ook dat het iets weg had van Ronja de roversdochter(gesreven door Astrid Lindgren),maar dan voor als je iets ouder bent.
Als de fantasie echt bestaan zou hebben, zou ik gedacht hebben dat het echt was gebeurd. Toen ik de omslag had gelezen heb ik meteen het boek gepakt. En eigenlijk vind het ongelofelijk jammer dat ik het boek uit heb.
De fantasie in het boek is vooral voor de spanning lijkt het,want het gaat over fenixen, een soort weerwolven en een griffioen.

Gelezen door Lucas (10 jaar)