28.12.13

Steffie en de mislukte inbrekers

http://www.denieuweboekerij.nl/boeken/kinderboeken/6-t-m-9-jaar/steffie-en-de-mislukte-inbrekers

Ik heb het boek gelezen Steffie en de mislukte inbrekers. Het is een spannend boek waar in de hoofdpersoon Steffie en een paar vrienden rare dingen mee maken op het kattenpleintje. Er worden etenswaren uit de buurtsuper Neervens gestolen, en de kinderen komen er achter dat de lieve opa weg moet. Vanaf hier vond ik het spannend, als ik dan moest stoppen dan dacht ik na over hoe het af zou lopen, het kon echt van alles zijn: dat het niet goed af loopt, dat de kinderen door door te zeuren hun opa terug kregen. En dan op het eind dan pas weet je of het goed geraden hebt. Ik zelf geef het boek een 8+ en als je meer wilt lezen dan moet je hem maar zelf lezen. Er komen nog meer delen in 2014… daaaaaaaag!!!!!!

Gelezen door Mette (9 jaar)