2.6.14

Krabbels van Bien (2)

Simone Arts
schrijfster van:
Krabbels van Bien

Het boek gaat over een meisje (Bien) die had een hele lieve moeder.
Zij en haar vader en moeder waren heel gelukkig samen.
Bien kreeg op een dag van haar moeder een opschrijfboekje, om krabbels in te schrijven.
Omdat ze niet van een dagboek hield, maar wel van schrijven.
Haar moeder zette haar op een andere school.
Maar op een dag ging de moeder van Bien dood.
Sinds haar moeder dood is, is alles opeens niet meer normaal in haar leven…
Op haar nieuwe school leert gelukkig ze nieuwe vrienden kennen, die haar steunen.

Ik vond het boek best wel spannend.
Sommige stukjes, waren best wel zielig, dat wel.
Ik kon me heel goed inleven dat ik haar zou zijn. Maar ik zou niet graag met haar willen ruilen, hoor! Toen ik de titel, en de voorkant zag, dacht ik echt: O, leuk boek! Maar het verhaal was echt heel anders dan de voorkant eruit zag! maar wel nog steeds super leuk.
Ik zou het wel goed vinden als kinderen dit boek lezen! Je leert over hoe het is om geen moeder te hebben, en als je ruzie hebt met je vader.
Maar het hoeft natuurlijk niet.

Fleur Eggink (8 jaar)