2.6.14

Mzzl meiden (3)

Marion van Coolwijk

Joan Hannah en Tanja zijn een drieling die in het eerste deel van de serie herenigd zijn. Tanja wordt ten twijfel getrokken of ze wel een van de drieling is. Het leukste van deze serie vind ik dat het niet zomaar meidenboeken zijn. Er zit serieus nog een goede verhaallijn achter die goed en vlot beschreven is. Elke keer als ik een boek van Marion Coolwijk lees verbaas ik me er weer over dat ze lezers zo kan raken en in haar verhaal kan trekken. Dat was deze keer ook weer zo. Ik raak telkens enorm geïnteresseerd in Joan, Hannah en Tanja door haar meeslepende schrijfstijl. De voorkant van het boek vond ik niet mooi en een beetje kitscherig. Dit boek zou ik zeker aanraden ALS je ook de rest van de serie hebt gelezen want anders snap je der niks van!

Gelezen door Lieke (13)