8.8.14

De Loserlijst




http://www.denieuweboekerij.nl/boeken/kinderboeken/9-t-m-12-jaar/de-loserlijst
H.N. Kowitt


Ik heb het boek in een keer uitgelezen want ik vind het heel leuk en erg grappig. Het is geschreven als een dagboek en lijkt een beetje op het dagboek van Bram Botermans (Het leven van een loser). Dat vond ik ook een leuk boek. Door de manier van schrijven, leefde ik me helemaal in in het leven van de hoofdpersoon. Dat is niet het aller leukste leven vind ik. Ik vertel niet waarom want dan verklap ik te veel. Ik zou niet met de hoofdpersoon willen ruilen; ik hou liever mijn eigen leven. Door de omslag van het boek had ik er veel zin in om het te gaan lezen.

Dit is een stukje dat me is bijgebleven.



De loserlijst



1.  Barry Vonk- braker

2.  Joost Offermans - jankerd

3.  Farid Dhurba – draagt sokken in zijn sandalen

4.  Luuk Pingel – praat raar

5.  Dolf Mazzo – psychopaat

6.  RenĂ© Kalb – heeft meisjesnaam

7.  Eric Vriens – Belg

8.  Dennis koning en Jasper Blom – grootste nerds aller tijden 



Ik raad je aan om dit boek te lezen ik geef het een 10!!


Groetjes Robin (10 jaar)