15.8.14

De vreselijke tweeling



Ik vind het een spannend boek omdat Max en Lot (hoofdpersonen) op tijd een drankje moesten geven aan de hond zodat de hond weer in hun vader terug zou veranderen.
Het is ook een grappig boek want de moeder heeft een fobie voor ziektes en is heel netjes.
Het boek is zo geschreven dat je je goed kunt inleven in de hoofdpersonen. Zoals in de vader die in een hond was veranderd. Heel spannend want zijn hersens zouden bijna worden gekookt. Ik geloofde niet dat het verhaal echt gebeurd kan zijn want er komen dingen in voor zoals toveren en toverdrankjes. Je moet dus wel fantasie hebben als lezer.
De kaft van het boek maakte me niet gelijk nieuwsgierig naar het verhaal. Nu ik het boek gelezen hebt past de kaft wel goed bij het verhaal.
Mijn juf leest het boek toevallig op dit moment ook voor aan onze klas. Iedereen is dan stil!

Mijn cijfer voor dit boek is een 8,5.

Gelezen door Koosje (9 jaar)