11.11.14

De Loserlijst (3)


Het gaat over Dennis die heel veel van strips houd. 
Zijn beste (en enige) vriend Jasper zit samen met Dennis op de loserlijst die in de meisjes 
wc hangt. Daarna word Dennis opeens bevriend met de grootste pester van de school,
Spike, Waar je wel een blauw oog van krijgt. Als dat maar goed afloopt ... 
Jasper is bijna geen vriend meer, maar uiteindelijk neemt Dennis het voor hem op en 
zijn ze weer beste vrienden.
Ik dacht dat het boek bij de leven van een loser serie hoort maar dat is het dus niet.
Trap er niet in dus ! 
In het begin is het wel een beetje saai, maar uiteindelijk is het toch wel een aanrader.  
Oké, even als ik het boek in drie woorden moet zeggen dan zeg ik: grappig, raar en 
hilarisch. Maar ik vond het niet spannend omdat er niet echt iets met actie gebeurde.
Daar ben ik meer van.

Gelezen door Teun