7.2.15

Ik en de rovers (4)

Siri Kolu

Roos is een stoer meisje, die altijd haar notitie boekje meeneemt. Ze wordt tijdens de zomervakantie gekidnapt
(regelrecht uit de auto). Eerst moet ze even wennen aan het leven van de rovers.
Maar uiteindelijk beleeft ze heel wat spannende avonturen. Haar notities staan ook in het boek.

Ik vond het een heel leuk boek.
Zo leuk dat ik ’s avonds in bed niet wilde stoppen met lezen.
Het was ook een grappig boek, bijvoorbeeld dat de snoepjes die de rovers het lekkerst vonden Ufo-kots heetten.
Het is een boek voor jongens en meisjes.
Ik vind het wel een boek voor 8 jaar en ouder want er zaten wel erg lange en moeilijke woorden in
(bijvoorbeeld het woord: snelwegstruikrover).

Mijn cijfer voor dit boek is een 9 en een half,

want het is ook zo spannend!!

Gelezen door Koosje (9 jaar)