30.5.15

Ik besta niet

Ik besta niet
Cristin Terrill


“Ik begin te trillen. Op dit moment en op deze plek krijg ik een briefje, waarvan ik mij niet herinner dat ik het geschreven heb een heel bijzondere betekenis. Maar het is de laatste regel waardoor ik hals overkop naar de toilet in mijn cel ren. Je moet hem vermoorden.

In de toekomst zit M gevangen in een cel met naast haar in een andere cel Finn. Ze kunnen alleen met elkaar praten door een rooster. M vindt het briefje. Ze weet wat ze moet doen, maar het is een onmogelijke opdracht. Hoe zou ze die ooit kunnen vervullen? Het is een onmogelijke opdracht om de wereld te redden van de hel.

Een supergoed boek, echt waar. Erg jammer dat er geen vervolgdelen zijn. Ook al waren er belangrijke momenten waar het verhaal net te ongeloofwaardig werd.  Ga dit pas lezen als je zeker weet, dat je de hele dag vrij hebt!

Gelezen door Jelmer (14 jaar)