11.6.15

Stijn, uitvinder (4)

http://www.denieuweboekerij.nl/stijn-uitvinder
een tekening van Georgien Overwater
René van der Velde




Het boek is geschreven door René van Der Velde.
Het gaat over Stijn de uitvinder. Hij vindt niet echt uit maar het zijn meer oplossingen voor problemen.
Dit is een stukje uit het boek zo kunnen jullie weten hoe het geschreven is:

Hallo, ik ben Stijn van Veen. Welkom in mijn leven! Je bent precies op tijd, want ik heb net mijn eerste uitvinding gedaan: Ik ben uitvinder!
Toen ik vanmorgen om 07:30 uur opstond, was ik
nog gewoon Stijn van Veen. Ik had zoals altijd genoeg
ideeën in mijn hoofd, maar die kwamen er niet uit
Meer een invinder dus!

Dit is dus een stuk uit het boek.
De kaft vind ik er aantrekkelijk uit zien, daarom heb ik ook dit boek gekozen.
Maar 1 ding voor een 11 jarige is het snel uit te lezen dus ik zou dit boek aanraden voor iemand van 9 jaar die goed kan lezen.
Verder vond ik het een leuk boek wat ik in 1 avond heb uitgelezen.