13.2.16

Duizend stukjes van jou




Duizend stukjes van jou
Claudia Gray

Mijn ouders zijn wereldberoemd, want ze hebben de vuurvogel uitgevonden; een apparaatje waarmee je door dimensies kunt reizen. Maar opeens gebeurt er van alles: Paul vermoordt mijn vader, en vlucht (met de vuurvogel) naar een andere dimensie. Nu zijn Theo en ik met twee reserve-vuurvogels op zoek naar hem, met als enig doel: hem vermoorden

In het begin las dit boek erg moeilijk, want je wordt midden in een al begonnen verhaal gestort. Toen dat gewend was, en ik meer aandacht kreeg voor de manier van schrijven die in dit boek gebruikt wordt, bleek dat de schrijver in T.T. schreef. Dat was wel origineel vond ik, want het gebeurt niet zo vaak dat iemand er voor kiest om in tegenwoordige tijd te schrijven.


Op een schaal van een tot tien: Een zeven.
Gelezen door Tainan (12 jaar)