7.4.16

De een na laatste dood van het meisje Capone


De een na laatste dood van het meisje Capone
Isabel Hoving

Ik woon in ondergelopen Arnhem, in het jaar 2099. Twee mannen zitten mij achterna, ik heb me blijkbaar (voor geld) organen laten afnemen. Me laten inschrijven voor een bedrijf dat kernbrandstof verzamelt. En dan is er die irritante Foxy die mijn leven wil overnemen. Al met al; ik zit in “deep trouble”.

Dit boek was erg onsamenhangend geschreven,e n toen ik er in begon wist ik niet of ik dit boek wel helemaal uit zou kunnen lezen. Er doken voortdurend personages op die ik blijkbaar al zou moeten kennen, en het boek was zowat onbegrijpelijk omdat er steeds informatie miste. Ook speelde het in de toekomst, en was het zoiezo al moeilijk voor te stellen. Maar er werden zelfs (bijna niet dan) geen omgevingen om- en beschreven.
Van een tot tien:
Een 6,2
Gelezen door Tainan (12 jaar)