17.11.16

Ik vlieg! (4)

Ik vlieg!
Maar vertel het niet verder
Paul Jennings & Andrew Weldon

Het boek was niet spannend en niet saai maar grappig om te lezen.
Het boek is wel snel uit.
Ik zou niet met de hoofdpersoon willen ruilen omdat het soms best wel vies is. Het boek is niet geloofwaardig.
Jezelf insmeren met koeienstront of uit de lucht storten als iemand je aankijkt gebeurt niet in het echt.
Ik had veel zin om het boek te lezen, de voorkant zag er grappig uit. 
De omslag klopt met het verhaal:
Victor wil beroemd worden. Maar dat lukt niet zo goed.
Tot op een dag alles verandert. Hij ontdekt dat hij kan vliegen!
Maar er is een probleem, Victor kan alleen vliegen als er niemand in de buurt is.
Als iemand hem ziet, stort hij halsoverkop neer.

Het stukje wat ik leuk vond ging over de Kangoeroe-poep-sleutel-hanger:
Victor liet de Kangoeroe-poep-sleutel-hanger vallen in een plas met water en in de Kangoeroe-poep-sleutel-hanger zaten de zaadjes van zwarte klaproos (met de zwarte klaproos kon je rijk worden)
Daardoor kwamen de zwarte klaprozen uit en werden ze rijk. 

Andere kinderen moeten dit boek lezen omdat het best wel grappig en leuk is.
Het boek is ook leuk voor kinderen van 6 en 7 die kunnen lezen.

Gelezen door Quinten (9 jaar)