16.12.16

Hotel de grote L (9)

Sjoerd Kuyper is de schrijver van:

Ik vond het een leuk boek, vol met liefde, en liefdesverdriet.
Het was spannend, zielig en grappig.
Het gaat eigenlijk gewoon over alle emoties.

Het gaat over Kos zijn moeder is doodgegaan en vanaf dat moment stopte hij met huilen.
Hij is verlieft op Isabelle en heel goed in voetballen .
Zijn vader wordt ziek en Kos en zijn 3 zussen moeten het hotel runnen er gebeuren veel dingen……
Het boek werd zo goed geschreven dat ik me goed kon inleven in Kos.
En ik geloofde het boek ook echt.

Het leukste stuk vond ik toen alle problemen werden opgelost.
 en toen Pel, zijn zusje, op een vis verlieft was blijkbaar.
En het grappigste toen hij meedeed met de modeshow.
 en het zieligste toen Isabelle zijn pruik eraf trok bij de modeshow.
En zijn kans om het hotel te redden niet mogelijk maakte.

Ik zou het andere kinderen aanraden het boek te lezen.

Gelezen door Shadaneh (9 jaar)