1.4.17

Wat jij niet ziet (2)

Wat jij niet ziet
Eric Lindstrom

“‘Jezus, Sarah…’

‘Het was Scott.’

‘Scott? Scott? Het klonk niet als…….’

De vloer zakte onder me vandaan. Mijn maag raakt in de knoop en het voelt alsof ik val. Ik zet twee handen op mijn bed en duw mijn rug tegen het hoofdeind. ‘Zijn stem is veranderd,’ zegt ze. ‘Je hebt hem sinds de tweede niet gehoord. Toen was hij dertien.’”

Parker Grant is blind, maar ze wil niet dat je haar anders behandelt. Daar is ze erg streng in. Vraag maar aan Scott Kilpatrick die de allerbelangrijkste regel heeft gebroken. Als Scott opeens weer bij haar op school komt. Veranderd er van alles voor Parker. Want is wat zij denkt dat er gebeurd is, ook echt waar?

Ik vond het een heel leuk boek. Het niet heel moeilijk voor te stellen hoe het is om blind te zijn als je het boek leest. Er zit niet echt een duidelijke verhaallijn in, maar ik had daar geen last van.

Gelezen door Emma (11 jaar)