22.9.17

Een van ons liegt


Karen M. McManus

Wat gebeurd als er vijf vreemden een klaslokaal in gaan, en er maar vier levend uitkomen. En wat nou als deze vier die nauwelijks iets met elkaar te maken hebben opeens de hoofdverdachten worden op een moord. Op een maandag middag tijdens het nablijven komt Simon, het buitenbeentje en de oprichter van een roddel app, op een verschrikkelijke manier om het leven. Maar dit kon geen ongeluk zijn volgens de politie en wordt een simpel middagje nablijven, de moordzaak van de eeuw.


Een van ons liegt, Gossip Girl meets pretty little liars is een geweldig boek. Dit boek pakt je vanaf bladzijde een, Je zit er meteen in en wil meteen doorlezen. Dit komt ook deels doordat het boek spannend en onverwacht blijft, serieus dit is denk ik het boek die de meeste plot twisten bevat van alle boeken die ik ook gelezen heb, en dat zijn er heel veel haha. Maar goed die plot twisten houden je gedachten scherp en de aandacht erbij. En het fijne aan dit boek is dat je zelf ook allemaal diepgaande complot theorieën gaat verzinnen die heel ver gezocht zijn, maar misschien zelfs nog wel waar ook. Hierdoor wil je het boek uithebben zodat je eindelijk achter de waarheid komt die je nooit had kunnen voorspellen. Ik wou natuurlijk het boek zo snel mogelijk uit hebben maar ook weer niet. Want ik vond het echt heel erg leuk om te lezen maar ik denk niet dat dit een boek is dat je voor je lol nog een keer leest aangezien je heel anders naar het boek gaat kijken en de uitkomst toch al weet. Dus ik ben opzich best verdrietig dat het boek al uit is, maar ik heb wel extreem erg van dit boek genoten en durf echt voor alles te wedden dat jullie dat ook gaan doen!!!!

gelezen door Eva (16 jaar)