27.1.18

Delaney Detectives In Actie

Delaney Detectives In Actie
Kevin Brooks


“Toen lichtte zijn colbertknoop weer op, glinsterend als een stukje glas, en ineens wist ik wat het was. Ik had al eens eerder een knoopsgatcamera gezien. Mijn vader had er een paar keer een gebruikt. Hij had het me laten zien, me het ding laten uitproberen. Mijn vader vond het leuk me te laten zien hoe dingen werken.

Mijn vader…

Mijn moeder.
De herinnering kwam vol bij me binnen, vulde mijn ogen weer met tranen en de daaropvolgende minuten was alles wazig.”
Travis Delaney is 13 jaar als zijn ouders overlijden door een mysterieus auto-ongeluk. Hij verdiept zich in de laatste zaak waar zijn ouders mee bezig waren. Maar terwijl hij daar mee bezig is ontdekt hij veel, het ene nog mysterieuzer dan het andere. Zijn ouders waren op zoek naar een vermiste jongen die volgens zijn ouders niet vermist werd. Waar is die jongen dan? En was het ongeluk van zijn ouders wel een ongeluk?
Ik vond dit een leuk boek, het is erg spannend en heeft een goede verhaallijn. Als je snel wil verder lezen, moet je deel 2 en misschien 3 ook al bij de hand houden.
  

Gelezen door Emma (12 jaar)